Produkter ()
Prøver
Eksempeltjenesten er i øjeblikket ikke tilgængelig. Vi foreslår, at du leder efter prøver direkte i dit område (hurtigere og billigere). Alternativt kan du bestille minimumsmængden af ​​hvert produkt og vælge at afhente det på vores varehuse eller få det sendt hjem til dig.
FAQ Levering Saml op Prøver
Mærker
Kollektioner
Produkter
Avanceret søgning efter ''
Gem ind
Opret nyt projekt
Shop Mærker Om Store Projekter History

FAQ

Produkter
Bestillinger
Levering
Saml op
Om
Prøve
Vejledninger
Store Projekter
Hvordan afgiver jeg en ordre?
Det er meget nemt at købe på Dimora!



1. Bliv inspireret og vælg de produkter, du vil købe

Brug søgelinjen til at finde et bestemt produkt, eller gennemse for at finde dit yndlingsprodukt. For hver kategori kan du bruge specifikke filtre (mærke, tekniske egenskaber, materiale) for bedre at lede søgningen efter det perfekte produkt.



2. Tilføj det til din indkøbskurv

Vælg den mængde, du ønsker, og tilføj den med et enkelt klik direkte til din indkøbskurv.



3. Afslut ordren

Indtast dine fakturerings- og forsendelsesoplysninger, tjek at alt er korrekt og fortsæt til betaling. Du vil modtage en ordrebekræftelse på e-mail få minutter efter at have gennemført transaktionen, med angivelse af det ordrenummer, der er nødvendigt for eventuelle eftersalgsbehov.
Hvordan kan jeg betale min ordre?
Du kan betale nemt og sikkert med kreditkort (via Stripe-udbyder) eller bankoverførsel.
Er betalinger sikre?
De betalingsoplysninger, du indtaster ved bestilling (kreditkortnummer, sikkerhedskode) behandles gennem forbindelser, der bruger Secure Sockets Layer-protokollen (SSL) og gemmes ikke på nogen måde på vores systemer.
Hvor downloader jeg fakturaen?
Når vi har afsendt din ordre, vil du være i stand til at downloade fakturaen i dit reserverede område.
Jeg afgav en ordre. Kan jeg annullere det?
Af administrative årsager er det desværre ikke muligt at annullere en ordre efter dens afgivelse. Du kan altid udøve din fortrydelsesret i overensstemmelse med loven, som defineret i vores Returpolitik.
Jeg modtog produktet, men det faldt ikke i min smag. Kan jeg returnere den?
Hvis du ikke er tilfreds med det købte produkt, skal du anmode om returneringsgodkendelse og returnere det inden for 14 dage efter levering. Du vil kun modtage en refusion af produktet til 50 % af dets værdi (kun i tilfælde af returneret materiale helt intakt) og ikke af forsendelsen.
Jeg modtog et beskadiget produkt. Hvad skal jeg gøre?
Hvis emballagen eller det købte produkt er beskadiget ved modtagelse af ordren, skal du angive skaden i detaljer på følgesedlen og sende os billeder af det beskadigede produkt inden for 3 dage til support@dimora-shop.com
Husk at vedhæfte tydelige billeder med produkter placeret på leveringspallen.



Vi vil anmode om assistance fra transportøren, som gennem sin forsikring genbestiller produktet og foretager en ny forsendelse.



N.B. Hvis du ikke har meldt nogen skade på følgesedlen, vil vi ikke kunne hjælpe dig ved at gå i forbøn hos fragtmanden, og du bliver derfor nødt til at købe det beskadigede materiale tilbage.
Hvordan kan jeg kontakte din kundeservice?
Du kan til enhver tid skrive til os ved at udfylde formularen på siden kontaktpersoner. Vi vil svare dig hurtigst muligt.